کلاس زبان وینا

کلاس زبان وینا

کلاس زبان وینا

کلاس زبان وینا

🔴دپارتمان تخصصی زبان های خارجی وینا زیر نظر استاد دانشگاه «افشین کرمیان»
آدرس:استان کردستان،شهرستان سقز،خیابان جمهوری،جنب اسباب بازی خالدی

بایگانی
نویسندگان

چند جمله مفید انگلیسی «دبیر زبان»

دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۵۲ ب.ظ

Deep in my heart, there’s a fire a burning heart


در اعماق قلب من ، یک آتش دل سوز وجود دارد


Deep in my heart, there’s desire for a start


در اعماق قبل من یک میل برای شروع وجود دارد


I’m dying in emotion


احساسات من در حال مرگ است


It’s my world in fantasy


این دنیای فانتزی من است


I’m living in my, living in my dreams


من زندگی میکنم در خود ،زندگی در رویای من


You’re my heart, you’re my soul


تو قلب منی، تو روح منی


I keep it shining everywhere I go


من نگه داشته ام آن درخشندگی را هر جا که میروم


You’re my heart, you’re my soul


تو قلب منی، تو روح منی


I’ll be holding you forever, stay with you together


من برای همیشه تور را نگه میدارم،با تو خواهم ماند


You’re my heart, you’re my soul


تو قلب منی، تو روح منی


Yeah, a feeling that our love will grow


آره، یک احساس است که عشق ما رشد خواهد کرد


You’re my heart, you’re my soul

That’s the only thing I really know


تو قلب منی، تو روح منی

که تنها چیزی که من واقعا می دانم


Let’s close the door and believe my burning heart


بیایید درب باور مرا ببندید که قلبم در حال سوختن است


Feeling all right, come on, open up your heart


احساس حق همه است،بیایید،”درب” قلب خودراباز کنید


I’ll keep the candles burning


من نگه میدارم این شمع سوزان را


Let your body melt in mine


اجازه بدهید بدن شما رو ذوب کند”منظور احساس قلبی است”


I’m living in my, living in my dreams


من زندگی میکنم در خود ، رویا زندگی میکند در من

—----------------------------------

  • وینا کلاس زبان وینا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی